Твоята количка е празна!

Опитай
  • Бърза доставка от куриер
  • Връщане на парите в 14-дневен срок
  • Купи на изплащане

Често задавани въпроси

Общи въпроси

В: Как да се свържа с вас?

  • Чрез Имейл:Нашият екип с удоволствие ще отговори на всички твой въпроси и притеснения. We response to email messages in the order we receive them and try to be as quick as possible. Ние отговаряме, възможно най-бързо на всички съобщения, по реда на получаване.Изпрати съобщение на екипа на Уокмакс.

    Ние ще ти дадем най-бързите и полезни отговори за продукти, марка и често задавани въпроси на този имейл.
  • Телефон: Можеш да се свържеш с нас по телефона, там нашите консултанти ще отговорят на всичките ти въпроси и притеснения. Поръчката, на нашите продукти, по телефон е улеснена, така че не се замисляй, позвъни ни. На телефон 02/80 843 81.

    Ние ще ти дадем най-бързите и полезни отговори за твоята поръчка, доставка и статус по телефон.

В: Ще имам ли предимства, ако си направя профил в сайта?

Да, и то много!

  • Не е нужно да се попълват полетата отново, при закупуване от нас. Поръчката ще е много по-бърза и улеснена.
  • Можеш да започнеш да събираш любимите си продукти в ""Списъка ти с желания", и да ги следиш, кога има актуална промоция.
  • Ще получиш специални персонализирани предложения по имейл.
  • Ще бъдеш уведомен, предварително за бъдещите акции и промоции

В: Как да съм сигурен, че пазаруването с вас е безопасно?

Ние гарантираме, че всяка крачка от поръчката ти ще е 100% безопасна. Също така уважаваме твоята поверителност и сме напълно отдадени да я запазим

Моля прочети нашата Гаранция за безопасно пазаруване, Декларация за поверителност и Общи бизнес условия за да научиш повече.

В: Как да напиша мнение за продукт?

Можеш да напишеш ревю на продукт много лесно. Отиди най-долу на страницата на продукта и натисни “Остави своето мнение” и добави своя коментар.

Моля, имай предвид, че можеш да оставиш мнение, само ако си в системата. Ако все още нямаш профил, натисни тук за да си създадеш.

Моля прочети Условия за ползване за да научиш повече за правните правила и условия, свързани с представянето на мнения.

В: Как мога да харесам Вашата Facebook страница?

Можеш да харесасш нашата Facebook страница като натиснеш тук. Благодарим ти!

В: Как мога да се абонирам за Вашият имейл бюлетин?

Може да се абонираш за нашия имейл бюлетин като натиснеш тук. Благодарим ти!

В: Как мога да се отпиша от Вашият имейл бюлетин?

Ако неискаш да получаваш повече съобщения (оферти, статии и тн.) влез във своя профил натисни на категория Абонаменти за бюлетин където лесно можеш да управляваш твойте абонаменти.

Но моля вземи предвид, че не можем да те сложим отново в листа ако решиш да се отпишеш от нашите бюлетини:(

В: Как да използвам промоционалния код, който получих?

Използването на промоционалния код е лесно.

  1. Когато направиш поръчката си, в първата стъпка ще видиш място за твоят промоционален код.
  2. Постави кода и натисни бутона “Активирай код”.
  3. Твоята итстъпка ще бъде показана от дясната страна при информация за цената.

Материали и Фукнции

В: От какви материали са направи обувките Уокмакс?

Зависи от материала, от които е изработена обувката Уокмакс кожа, гума, текстил, Еко кожа или други материали. За всеки модел, от който се интересуваш, можеш да намериш пълна информация под “Техническа информация”.

В: Как и от какви материали се изработва заоблената подметка?

Уокмакс’s заоблената подметка се изработва на различни пластове, всеки един от тях има специфична цел, която дава функционалност на обувките Уокмакс. Материалите, които се използват са различни видове гума и други материали. .

Поръчки и размери

В: Мога ли да сменя или откажа поръчката си?

Ако искаш смениш или да откажеш поръчката си, моля изпрати ни имейл и ние ще сменим или откажем поръчката ти. Има под внимание, ако продукта е напуснал склада, не можем да заменим поръчката ти; можем само да я откажем.

В: Какъв е статуса на моята поръчка?

Ние с удоволствие ще проверимс татуса на поръчката ти. Най-бързия начин е да ни се обадиш или да ни изпратиш имейл и ние ще ти предоставим нужната информация.

В: Продукта, които желая не е наличен, какво мога да направя?

За нещастие, ние подържаме само определено количество от дадени продукти и в този случай ние не можем да ти предоставим продукта. Независимо от това ние ще сме наистина щастливи да ти помогнем да намериш заместител на избрания от теб продукт по всяко време.

Обикновено това не е така, ние може да направим повторна поръчка на избрания от вас продукт.

Ще бъдеш информиран отностно промените в статуса на поръчката ти по телефон или по имейл.

В: Как да разбера какъв размер да си избера?

До падащото меню можеш да намериш таблица с размери. Също така, таблица с размери можеш да намериш под "Техническата Информация" на всяка продуктова страница.

Доставка на Продукти

В: Колко струва доставката?

Доставката се калкулира въз основа на теглото на целия пакет.

Таблица за изчисление на доставка по места

В: Колко време ще отнеме да получа поръчката си?

Обикновенно продуктите са доставени в максимално 7 работни дни. Ако поръчката не е доставена до 7 работни дни, моля изпрати ни съобщение на
имейл или ни се обади на 02/80 843 56 и ние веднага ще ти предоставим информация за поръчката.

В: Как ще ми бъде доставен продукта?

Информация за доставка!

В: Мога ли да избера кога да бъде направена доставката?

Можеш да оставиш коментар за удобното за теб време в полето за коментари при поръчка или да обясниш на агента от Уокмакс, когато се свърже с теб по телефона. Агента ще направи всичко възможно да уважи желанието ти.

В: Трябва ли лично да получа пратката?

В случай на плащане при доставка, трябва лично да я получиш и да се подпишеш за нея.

В: Какво се случва ако променя мнението си преди да получа пратката?

Бихме те помолили любезно, да ни уведомиш възможно най-скоро след като си променил мнението си за желания продукт. Ние безпроблемно ще вземем продукта без допълнителни такси за твоя сметка..

Всички продукти Уокмакс имат гарантиран срок за връщане на заплатеното - 14 дни, за да можеш пробваш продукта в домашни условия и да вземеш решение.

В: Доставяте ли извън страната?

Не правим доставки извън страната, но в случай на интерес, ще те момолим да се свържеш с нас чрез съобщение по имейл и ще направим всичко възможно да направим доставката.

Информация за плащане

В: Какви методи на плащане приемате?

В момента приемаме следните методи на плащане:

  • Плащане при доставка
  • Плащане на вноски (вноските се определят за всеки продукт персонално)
  • Други плащания

В: Как се случва плащането при доставка?

Плащането при доставка е най-безопасният и лесен начин за плащане.

Рекламации, гаранция и връщане на продукт

В: Моят продукт е повреден, какво да направя сега?

Ако продукта е все още в гаранция (ще получиш гаранцията заедно с продукта), моля изпрати ни продукта заедно с гаранцията, заедно с формуляра за поправка, попълнен и подписан на този адрес:

  • бул. Цариградско шосе 40, София 1113

Ние ще се свържем с теб, с информация кога ще е възможно да получиш поправения продукт, отбратно.

Вземи под внимание, че без валидна гаранция ние няма да покрием разходите за ремонт.

В: Колко е гаранцията на моя продукт?

Всички продукти Уокмакс са с 1 година гаранция обхващащ производствени грешки и основни функционалности на продуктите. Product based additional warranty periods you can find from product information pages. Допълнителни гаранции базирани на продукт, можеш да намериш в информационните продуктови страници 

В: До колко дни мога да получа парите си обратно?

14 дни

В: Какви са таксите за доставка на реставрирания ми продукт?

За да върнеш продукта, трябва да попълниш бланката за рекламация и да ни я изпратиш на: бул. Цариградско шосе 40, София 1113. Таксите ще бъдат изчислени от адреса ти на местоживеене.

Технология

В: Какво са бисквитки (coockies)? Има ли нужда да включа бисквитки (coockies) на своя браузър?

Бисквитката е малко количество данни, които са изпратени до твоят браузър от уеб сайт и се съхраняват на твърдия диск на компютъра ти. Ако предпочитанията на браузъра ти го позволяват (повечето браузъри са инсталирани с бисквитки скрипт), всеки уеб сайт, може да изпрати свой собствен бисквитка на вашия браузър. За да защитават личните си данни, бисквитки не съхраняват лична информация, но вместо да използват анонимни уникални идентификатори. Всеки уеб сайт има достъп само бисквитката, която е изпратена от него, и не чете, бисквитки изпратени от други уеб сайтове.

Ако споделяш компютъра си с други хора и не искаш те да имат достъп до информацията за профила ти, бъди сигурен, че си излязъл от профила си преди да оставиш компютъра си без надзор. Можеш да излезеш от профила си, като кликнеш върху бутона "Изход" в горната част на страницата.

Повече информация как използваме бисквитки, прочети Декларация за поверителност.

В: Когато правиш поръчка, получаваш съобщение, че възникнала грешка. Какво се обърка и какво да правя?

Моля, увери се, че си въвел всички данни, необходими за поръчка. Липсващите части са обозначени с червен кръг.

Ако всичко е наред и все пак не можеш да направиш поръчка, ще те помолим да затвориш сайта и опиташ отново на нов прозорец. Ако и това не продаботи, моля изпрати ни имейл и ние ще решим проблема.

Твоята информация

В: Моят имейл адрес беше сменен, как да обновя тази информация в профила ми?

Можеш да промениш информацията за имейл адреса си, като влезнеш в профила си и натиснеш на категорията "Абонаменти за бюлетини".

В: Искам да сменя паромата си, как да го направя?

Можеш да промениш паролата си, като влезнеш в профила си и натиснеш на категорията "Информация за профила".

В: Не искам да имам профил вече, мога ли да го закрия?

Ако решиш да заличиш профила си и нформацията си в него, моля изпати ни имейл и ние ще направим това за теб.

Безплатна консултация за поръчка
x
ПОРЪЧАЙТЕ ЛЕСНО ТУК.

ОБАЖДАНЕТО Е НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО!

Консултантите ни са готови да отговорят на твоите въпроси, свързани с продуктите, които те интересуват. В допълнение ти помагат да се ориентираш в сайта и може да ти съдейства при пазаруване. Не се колебай и ни се обади!

ОБАДИ СЕ